logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۲۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
روایت نماینده مردم ابهر از حادثه تروریستی مجلس؛

عزیزی: نمایندگان خم به ابرو نیاوردند و تا آخرین لحظه به کارشان ادامه دادند/ نیروهای امنیتی برخورد محکمی با تروریست‌ها داشتند

عزیزی:-نمایندگان-خم-به-ابرو-نیاوردند-و-تا-آخرین-لحظه-به-کارشان-ادامه-دادند-نیروهای-امنیتی-برخورد-محکمی-با-تروریست‌ها-داشتند

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مورد حادثه تروریستی مجلس گفت: نمایندگان خم به ابرو نیاوردند و تا آخرین لحظه به کارشان ادامه دادند.

محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حادثه تروریستی تهران اظهار کرد: مسئولیت این حادثه تروریستی را داعش بر عهده گرفته است اما باید گفت که هیچ کار کثیف‌تر و لجن‌تر از این کار در دنیا وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آدم کشی بدترین کاری است که داعش انجام می‌دهد، افزود: امیدواریم کشورهایی که مدعی مبارزه با تروریست‌ هستند این حرکات را ببینند و در راستای محکومیت آن قدم بردارند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس تصریح کرد: کشورهای مدعی باید همانند ایران در مبارزه با تروریست پیش قدم باشند.

وی با اشاره به سخنان امروز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حرکات تروریستی امروز توسط عده‌ای بزدل و کوردل انجام شد.

عزیزی بیان کرد: این تروریست‌های کوردل یک مکان مردمی را مورد حمله خود قرار دادند و مردمی را که از نقاط مختلف کشور برای بیان مشکلات خود به این مکان می‌آیند را مورد هدف قرار دادند تا رعب و وحشتی بین مردم ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه دنیا هیچ پاسخی به این گونه اقدامات نمی‌تواند داشته باشد گفت: نمایندگان مردم تا دقیقه آخر کار مجلس به کار خود ادامه دادند و خم به ابرو نیاوردند و نشان دادند که اینگونه حرکت‌ها در حدی نیست که بخواهد نظام، انقلاب و کشور ما را از مسیر خود دور کند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه ما تای پای جان در دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌ایم، اظهار داشت: نمایندگان ملت برای دفاع از آرمانهایی که توسط بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ترسیم شده تا پای جان خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچمدار انقلاب اسلامی در جهان هستند، ابراز کرد: همه ما پشت سر مقام معظم رهبری مسیری که انقلاب برای ما ترسیم کرده است را ادامه خواهیم داد.

عزیزی تصریح کرد: این گونه حرکات تروریستی ذره‌ای در اراده ملت ایران در مبارزه با تروریست‌ها اثر نداشته و جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با تروریسم مصمم‌تر خواهد کرد.

وی با تقدیر و تشکر از اقدام به موقع نیروهای امنیتی در برخورد با تروریست‌ها عنوان کرد: نیروهای امنیتی برخورد محکمی با تروریست‌ها داشتند و آنها را به سزای عملشان رساندند.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴